Metaluna
Informatii clienti
metaluna.ro
Card & Cash
Curier rapid
Shop online.
Cum comand?
TELEFONIC
Numarul de telefon la care puteti suna pentru a face comanda: 0722 621 960. Se aplica taxele de transport dupa regulile mentionate mai jos.
EMAIL
Comenzile pot fi plasate si prin intermediul emailului. Ne puteti trimite comenzi pe adresa: office@metaluna.ro. Pentru preluarea comenzii va rugam sa ne trimiteti:
– numele sau firma pe care doriti sa faceti comanda,
– adresa de livrare (si adresa de facturare daca este cazul),
– numarul de telefon
– numele produselor si cantitatile.
ONLINE
La comanda Dumneavoastra se aplica taxele de transport dupa regulile mentionate mai jos.
Finalizarea comenzii online:
– Daca doriti sa comandati online, apasati butonul „Adauga in cos” pentru produsele pe care doriti sa le achizitionati. Daca nu puteti adauga in cos cantitatile dorite dintr-un anumit produs, inseamna ca ati comandat ultimele bucati din acel produs. Dupa ce ati terminat de adaugat in cos toate produsele pe care doriti sa le cumparati, finalizati procesul de comanda apasand butonul de Cos, din dreapta sus a ecranului, si apoi butonul „Finalizare„. Veti fi redirectionat in pagina Cosului cu toate produsele, iar in partea de jos a acesteia se afla butonul Finalizare.
– Puteti plasa comanda folosind una din cele trei optiuni: „Sunt client” (login pentru clienti existenti), „Sunt client nou” sau „Fara autentificare„, apoi completand fisa de comanda cu datele Dumneavoastra (sau ale firmei in numele careia comandati) si apasand pe butonul „Finalizeaza comanda„.
– Asigurati-va ca ati completat corect datele de contact!
Imediat dupa aceea, veti primi un mesaj de notificare pe adresa de email pe care ati introdus-o in fisa de comanda. Din acel moment, comanda se afla in curs de procesare.
DISPONIBILITATE
Produsele care sunt in stoc au buton activ „Adauga in cos”. Produsele care au buton inactiv si nu se pot adauga in cos sunt indisponibile momentan.
Observatii:
Daca intampinati probleme cu finalizarea comenzii, verificati daca toate campurile sunt completate si ca ati ales metoda de livrare si metoda de plata. Daca acestea nu apar, reincarcati pagina. Pentru orice probleme intampinate, va rugam sa ne contactati pe chat sau telefonic in timpul programului.
Statusul comenzii online
Daca doriti informatii suplimentare despre starea comenzii Dumneavoastra, puteti sa ne contactati telefonic, la 0722 621 960, sau prin email, la office@metaluna.ro
Coduri promotionale
Codurile promotionale din campanii se pot introduce in campul de CUPON, in pagina Cosului cu toate produsele.
MODALITATI DE PLATA.
Cum platesc?
– la plasare, online cu orice card marca Visa si/sau MasterCard;
– sau numerar la livrare.
Shop online.
Livrare
PRODUSELE COMANDATE SE LIVREAZĂ NUMAI PRIN CURIERAT RAPID LA ADRESA CLIENTULUI.
Termenul de livrare este de 2-3 zile lucrătoare din momentul efectuării comenzii la adresa specificată în formularul de comandă. Pot apărea întârzieri din diverse cauze: sărbători legale, condiții meteo nefavorabile etc.
În cazul în care termenul de livrare a produselor se prelungește, acest lucru va fi anuntat. Comenzile primite vineri dupa orele 17.00 nu vor fi procesate pana saptamana urmatoare.
Livrările se efectuează doar în zilele lucrătoare, de luni până vineri. Înainte să primiți coletul, veți fi contactat prin telefon de către curier pentru a confirma prezența la adresa de livrare.
Livrare.
Cost
Comenzile peste 1000 lei au transport gratuit.
la comenzile sub 1000 lei, taxa de transport este de aprox. 20 lei, in functie de localitate si distanta.
SPECIFICATII
Coletele se trimit prin Curierat rapid. Pentru comenzile care ies din raza de acoperire a transportatorului, avand km suplimentari, se aplica:
a. doar costul extra este suportat de catre client daca valoarea cumparaturilor este mai mare de 1000 lei;
b. intreg costul de transport este suportat de catre client daca valoarea cumparaturilor este mai mica de 1000 lei.
Shop online.
Retur
Dacă un produs achiziționat de la metaluna.ro nu te mulțumește 100%, îl poți returna gratuit în 14 zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării. Trebuie doar să completezi formularul de retur până cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării și să alegi returnarea produsului la sediul nostru, sau returul prin curier.
Condiții generale pentru returul produselor vândute:
Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
Dacă alegi rambursarea sumei plătite la cumpărare:
Banii vor fi returnati în contul specificat de tine în formularul de retur sau pe card, dacă ai plătit online;
Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maximum 14 zile calendaristice;
Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
F.A.Q.
Intrebari frecvente
Daca ai o intrebare si inca nu ai gasit raspunsul verifica acesta sectiune cu cele mai frecvente intrebari. Daca nu gasesti nici aici raspunsul cautat ne poti contacta pe chat, telefonic sau lasa-ne un mesaj mai jos si revenim in cel mai scurt timp cu un raspuns.
Am voie sa renunt la comanda?
Desigur. Daca te razgandesti in primele 24h, te rugam sa ne anunti cat mai rapid.
Livrare Gratuita?
Beneficiezi de livrare gratuita daca cosul de cumparaturi are o valoare mai mare de 250 lei. Daca observi o eroare la finalizarea cumparaturilor, te rugam sa ne anunti.
Produsele beneficiaza de garantie?
Mauris blandit aliquet elit, eget tincidunt nibh pulvinar a. Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Donec sollicitudin molestie malesuada. Curabitur arcu erat, accumsan id imperdiet et, porttitor at sem. Nulla porttitor accumsan tincidunt. Mauris blandit aliquet elit, eget tincidunt nibh pulvinar a. Sed porttitor lectus
Pot obtine factura pe firma?
Mauris blandit aliquet elit, eget tincidunt nibh pulvinar a. Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Donec sollicitudin molestie malesuada. Curabitur arcu erat, accumsan id imperdiet et, porttitor at sem. Nulla porttitor accumsan tincidunt. Mauris blandit aliquet elit, eget tincidunt nibh pulvinar a. Sed porttitor lectus
Care este diferenta intre EASE OF USE SI FIT AND LIFT?
Mauris blandit aliquet elit, eget tincidunt nibh pulvinar a. Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Donec sollicitudin molestie malesuada. Curabitur arcu erat, accumsan id imperdiet et, porttitor at sem. Nulla porttitor accumsan tincidunt. Mauris blandit aliquet elit, eget tincidunt nibh pulvinar a. Sed porttitor lectus
Lasa-ne un mesaj!
Depozit
Strada Impacarii nr. 14
Luni-Vineri: 8AM-5PM
Valea Lupului, Iasi, 707410